Новини

b-00003557-a-00000721
ІСП презентував кампанію «Є краща сторона Європи»

14:16 19-3-2013

Інститут світової політики запустив адвокаційну кампанію на підтримку європейської інтеграції України.Зокрема, за ініціативою Інституту світової політики на центральних вулицях Києва розміщено сіті-лайти під назвою «Є краща сторона Європи!». У цілому було розроблено чотири макети, які демонструють переваги інтеграції України до Європейського Союзу. Серед них: «Є краща сторона Європи, де поліцейський звертається до вас на «ВИ»; «Є краща сторона Європи, де хабар є перепусткою лише до в’язниці; «Є краща сторона Європи, де бізнесом керує ринок, не влада»; «Є краща сторона Європи, де дороги будують для авто, не для ремонтників».{1}
{2}

«Ідея слогану «Є краща сторона Європи!» полягає у тому, що Україна – це теж Європа, але є й краща сторона Європи, яку насьогодні уособлює Європейський Союз, і до якої нам і варто рухатись», – підкреслила директор ІСП Альона Гетьманчук.

Також під час презентації було представлено онлайн-термометр, з допомого якого кожен користувач Інтернету може виміряти температуру відносин між Україною-ЄС. «Термометр створений для того, щоб привернути якомога більшу увагу до поточного стану відносин України та Євросоюзу серед пересічних українців. І ми сподіваємось, що українська влада адекватним чином зреагує на голос українських громадян, які взяли участь у цьому опитуванні», – наголосив перший заступник директора ІСП Сергій Солодкий.
{3}

ІСП представив ще один креативний компонент інформаційної кампанії – «Вільнюський календар»: на ньому видно, скільки часу залишилося в України до Вільнюського саміту Східного партнерства, на якому, як очікується, може бути підписано Угоду про асоціацію.
{4}
Альона Гетьманчук, директор ІСП та Сергій Солодкий, заступник ІСП

Актуальність цієї кампанії викликана насамперед тим, що Україна вийшла на перший реальний етап інтеграції з Євросоюзом: від української влади залежить, чи зможе держава підписати Угоду про асоціацію до кінця 2013 року.
Кампанія ІСП – це нагадування українським політикам про те, яку державу вони повинні будувати; це також нагадування українським громадянам про те, яку країну вони повинні вимагати від своєї влади.
У лічені місяці Євросоюз схвалить рішення, чи підписувати Угоду про асоціацію з Україною на саміті «Східного партнерства» у Вільнюсі. «Проте, незалежно від того, яке буде прийнято рішення щодо підписання УА у Вільнюсі, громадянське суспільство в Україні має сьогодні згуртуватись і докласти максимум зусиль для просування європейської ідеї серед українців», – наголосила Альона Гетьманчук.

Наступний етап цієї інформаційної кампанії – проведення «Вуличних університетів» в регіонах України, які будуть присвячені європейській інтеграції.
Нинішня кампанія – один із елементів масштабного проекту «М’яка сила України в Європейському Союзі», який реалізується в рамках проекту “Об’єднуємося заради реформ” (UNITER), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.