Новини

b-00083454-a-00002051
Семінар “Комунікаційна стратегія щодо реалізації Угоди про асоціацію”

10:56 10-5-2016

12 травня 2016 року Інститут світової політики провів робочий семінар для обговорення комунікаційних стратегій, які застосовуються в Україні для покращення обізнаності населення щодо процесу євроінтеграції.Представники міністерств, громадських організацій та ЗМІ разом розмірковували над тим, що необхідно для розробки дієвої комунікаційної стратегії та проведення якісної інформаційної кампанії щодо реалізації Угоди про асоціацію та ПВЗВТ. Адже, як свідчать дані соцопитувань, попри цілком схвальне ставлення до факту підписання УА понад третина українців досі не знає відповіді на питання щодо суті УА. З іншого боку, лише 34% підприємців заявляють, що розуміють зміст положень УА, які стосуються створення ЗВТ.\
Серед питань, які обговорювалися:

– Якої комунікаційної стратегії щодо реалізації УА та ПВЗВТ потребує сьогодні Україна і чи потребує?
– На чому має фокусуватися увага розробників стратегії – чи надалі йдеться про підвищення обізнаності населення про європейську інтеграцію, чи ж про розробку зорієнтованих на сектора стратегії?
– Визначення цільової(-их) аудиторії(-й) стратегії та ключових меседжів
– Механізми донесення інформації та способи покращення ефективної реалізації стратегії з урахуванням уже набутого досвіду
– Залучення українського бізнесу до фінансування проектів, спрямованих на інформування МСП про умови виходу на європейські ринки та імплементацію ЗВТ
– Перспективи координації діяльності представників уряду, неурядових організацій, бізнесу, донорських організацій та ЗМІ в рамках реалізації стратегії та моніторингу громадської думки щодо євроінтеграції

На початку Олена Бетлій, аналітик ІСП, представила короткий аналіз наявних урядових та громадських ініціатив з інформування громадськості про європейську інтеграцію України. Також експерт ІСП підсумувала результати опитувань щодо обізнаності населення та окремих груп з Угодою про асоціацію.

Презентацію можна переглянути тут.

{4}

{2}
Микола Кузьо, перший заступник директора Урядового офісу з питань європейської інтеграції
{3}
Давід Стулік, речник Представництва ЄС в Україні
{8}
Сергій Сидоренко, головний редактор, «Європейська правда»
{9}
Марія Голуб, aдвокаційний координатор, інформаційна кампанія «Сильніші разом!»
{7}
Василь Мирошниченко, співзасновник Українського кризового медіа центру
{6}
Андрій Веселовський, Надзвичайний і Повноважний посол України

Заключним етапом проекту буде презентація аналітичної записки в листопаді 2016 р., яка врахує українські реалії та позитивний досвід країн Вишеградської четвірки в плані комунікування євроінтеграційного процесу та запропонує детальні рекомендації для покращення стратегії комунікації в Україні. До уваги взято інформаційні кампанії, ініційовані урядовими інститутами, неурядовими організаціями, ЗМІ.

Проект «Підтримка Вишеградською четвіркою комунікаційної стратегії для Молдови, Грузії та України щодо реалізації Угоди про асоціацію та Угоди про поглиблену і всеосяжну зону вільної торгівлі” реалізується Інститутом світової політики спільно спільно з партнерами з Польщі, Угорщини, Словаччини, Чехії, а також Грузії та Молдови при підтримці Вишеградського фонду.