Інститут світової політики запустив адвокаційну кампанію на підтримку європейської інтеграції України.Зокрема, за ініціативою Інституту світової політики на центральних вулицях Києва розміщено сіті-лайти під назвою «Є краща сторона Європи!». У цілому було розроблено чотири макети, які демонструють переваги інтеграції України до Європейського Союзу. Серед них: «Є краща сторона Європи, де поліцейський звертається до вас на «ВИ»; «Є краща сторона Європи, де хабар є перепусткою лише до в’язниці; «Є краща сторона Європи, де бізнесом керує ринок, не влада»; «Є краща сторона Європи, де дороги будують для авто, не для ремонтників».{1}
{2}
«Ідея слогану «Є краща сторона Європи!» полягає у тому, що Україна – це теж Європа, але є й краща сторона Європи, яку насьогодні уособлює Європейський Союз, і до якої нам і варто рухатись», – підкреслила директор ІСП Альона Гетьманчук.
Також під час презентації було представлено онлайн-термометр, з допомого якого кожен користувач Інтернету може виміряти температуру відносин між Україною-ЄС. «Термометр створений для того, щоб привернути якомога більшу увагу до поточного стану відносин України та Євросоюзу серед пересічних українців. І ми сподіваємось, що українська влада адекватним чином зреагує на голос українських громадян, які взяли участь у цьому опитуванні», – наголосив перший заступник директора ІСП Сергій Солодкий.
{3}
ІСП представив ще один креативний компонент інформаційної кампанії – «Вільнюський календар»: на ньому видно, скільки часу залишилося в України до Вільнюського саміту Східного партнерства, на якому, як очікується, може бути підписано Угоду про асоціацію.
{4}
Альона Гетьманчук, директор ІСП та Сергій Солодкий, заступник ІСП
Актуальність цієї кампанії викликана насамперед тим, що Україна вийшла на перший реальний етап інтеграції з Євросоюзом: від української влади залежить, чи зможе держава підписати Угоду про асоціацію до кінця 2013 року.
Кампанія ІСП – це нагадування українським політикам про те, яку державу вони повинні будувати; це також нагадування українським громадянам про те, яку країну вони повинні вимагати від своєї влади.
У лічені місяці Євросоюз схвалить рішення, чи підписувати Угоду про асоціацію з Україною на саміті «Східного партнерства» у Вільнюсі. «Проте, незалежно від того, яке буде прийнято рішення щодо підписання УА у Вільнюсі, громадянське суспільство в Україні має сьогодні згуртуватись і докласти максимум зусиль для просування європейської ідеї серед українців», – наголосила Альона Гетьманчук.
Наступний етап цієї інформаційної кампанії – проведення «Вуличних університетів» в регіонах України, які будуть присвячені європейській інтеграції.
Нинішня кампанія – один із елементів масштабного проекту «М’яка сила України в Європейському Союзі», який реалізується в рамках проекту “Об’єднуємося заради реформ” (UNITER), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) та здійснюється Pact в Україні.
Тема коментаря
Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme.
Тема коментаря
Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme Comments theme.